Dagen..

Den här dagen har varit så lång.. .
Pratade i telefonen till sent igårkväll sen satt ja här en stund och kolla lite, sen kolla vi på nån film...
Kl var efter midnatt innan vi kom i säng och för en ggn skull var vi båda pigga annars brukar en av oss somna tidigt o en sent..

Sen kom matilda upp när Pierres klocka ringde imorse kl 5
men hon kom o la sig hos mig till kl var 6,30 iallafall..
Känns inge bra att gå upp när kl står på 4 eller 5 nånting, står den på 6 så är det mera ok att gå upp...
Igår fick jag iallafall upp mina gardiner o blommor o sånt, så det är klart..

fick kontraktet från mäklaren idag o på det hade han skrivit utgångspris 925,000:- och inte 895,000:- som han sa... Men han kan ha blandat ihop det med grannens så ja ska ringa honom imorgon.. 

 Har så mycket att göra den här ock nästa vecka.. Men det kommer nog att gå bra tror jag..

Väntar på att kl ska gå så att Pierre kommer hem så vi kan äta...
Men han skulle till banken först och fixa sitt kort som inte fungerar på minutenautomater längre, men på bankomater fungerar det.. Och han har ju FSB. Men hoppas han får ordning på det..

Oliver sover nu... skönt, han väl blivit väckt av dom andra en sisådär 5000 ggr idag känns det som...
Så han är väl inte på sitt bästa humör idag precis...
Igår tog han sina 2 första kryp steg, 2 gånger om dessutom en ggn i vår säng o en ggn på golvet..

Pratade med en jättetrevlig rektor idag också och han skulle hjälpa mig med allt som ska fixas innan skolstarten, snällt av honom... Har ju en hel del i huvudet nu ändå med flytten och allt...
Men ja tror att det kommer att gå bra.. Bara vi får ut så att det täcker lånet och mäklaren så..

Nu ska ja gå o göra mig en cappucino och försöka varva ner lite o skaka av mig barnens bråk... *grr*
Blir galen på deras bråk, det är så lustigt, ena stunden kan dom nästan slå ihjäl varann o nästa stund kommer dom och kramas o säger att dom tycker om varann sååååå mycket...
Matilda kom i morse o sa att - Jag längtar till pappa :(
Tror hon menade att hon längtade efter pappa o tills han kom hem eftersom han typ 1 min tidigare gått till jobbet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback