....

Igår kl 9,30 kom syrran och Karin hit..
Vi åkte in till stan strax efter kl 10...
Var på gallerian först o sen sergelgatan o sen drottninggatan...
Jag åkte hem vid 19 med Foffe o Matilda...
oliver var kvar i stan med Madde o Karin..
Dom kom hem efter nån timme igen..
La barnen o sen gick jag madde o karin ner till kinarestauranten vid 19 och åt Kinamat och pratade en jävla massa skit..haha...

Pierre väckte mig vid 5,30 imorse o hade gjort kaffe till mig o syrran..
Hade ingen lust alls att gå upp då men hade inte så mycket val...
Packade lite frukosr till foffe som han ska äta på bussen..
Men Madde det j*vla klantarslet gick ju helt fel när som skulle till bussrna så dom hamna fel,, Men dom hann ju med bussen iallfall=)

Oliver somna om nu o Matilda dricker sin välling+medicin...
Dags att gå till Alma om en timme..
Men det är inget bra väder alls ute...Regn regn o åter regn...

Idag ska jag sysselsätta mig med att packa och städa lite..
Nån frivillig som vill vara här denna vecka o hjälpa till?? haha....
Är så mycket o städa... Tänkte städa köket imorrn o det är det rummet som är värst, måste grundmåla det på torsdag eftersom det ska målas nån ggn mellan fre-sön..
Har skrivit en att göra lista o den är fruktansvärt lång...
Men det ska jag nog hinna nu när det bara är Oliver hemma på dagarna, men otur som ja brukar ha så kommer han väl inte sova nåt alls på dagarna..hehe..

Nä nu ska ja ta o fixa o dona lite innan det är dags att gå!

Ha en bra dag alla som läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback