Foffes 3:e skoldag

Idag är det Foffes 3:e skoldag och han trivs som attan...
Han vill gå på fritids också eftersom alla andra i klassen gör det, så idag ska han vara på fritids för första gången också =)
Så hämtar jag honom i eftermiddag...
Idag kommer jag få objektsbeskrivningen mailad till mig från mäklaren, ska bli kul o se hur det ser ut o vad det står !
Och imorgon kommer den ut på internet...
Idag ska jag bara städa lite men annars ska ja inte göra så mycket...
Har inte hunnit göra ett dugg när foffe slutat 12,30..
Kmmer ju inte hem förens 9,30-10 ca o sen ska ja åka igen vid 11,30...
Men idag ska ja väl hinna med lite saker iallafall =)
I helgen åker jag ner till Norrköping, meningen var att vi alla skulle åkt men det blir jag och ev barnen...
Har inte bestämt mig än..
Pierre ska på match på söndag och det går ju absolut inte o missa enligt honom o vi skulle inte hinna hem till den tiden...
Men ja ska på kräftskivan iallafall så kan ju han titta på sin j*vla fotboll...hahaha...
O kul ska jag ha!! Efter förra helgen så ska det blir skönt o koppla av lite...
Nu ringer det på dörren...
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback