Full rulle..

Dagarna går ett i ett här hemma just nu, igår målade jag klart hallgarderoberna iallafall...
Idag ska jag grundmåla köket och göra klart på Foffes rum.. Fick iallafall ner hans säng igår..
Så nu har jag inte så mycket kvar att göra..
Ser ut som ett bombnedslag här.. Kartonger överallt, men dom ska ner i källaren imorgon...

Imorgon är det den 18 Augusti..
Imorgon har jag och Pierre förlovningsdag och Pierre fyller 37 år!
Han har tagit semester imorgon så vi ska åka och köpa färg och fixa lite saker till hemmet också..

Dags att gå och lämna Matilda hos Alma snart..Se vilket humör hon är på idag när jag lämnar henne..
Hon har börjat vara ganska sur när jag lämnar henne, men det är nog för att hon varit hemma i 5 veckor...
Hoppas det går över snart... Inge kul när hon är ledsen när man lämnar henne...
Igår när jag stod och vänta på bussen vid alma så kom den andra linjen (som jag inte åker med)
och i den bussen var naturligtvis Matilda  med Alma o dom... Dom skulle o handla.. Hon ropa på mig att ja skulle gå på bussen.. stackare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback