Helgen..

Åkte till Norrköping i fredags så att jag var framme ca 19,40..
Viktoria mötte mig vid tåget så vi satt o prata lite skit innan mamma Karin o pappa Hasse o lillebror micke kom o sa hej..
Sen kom Kenny o hämta oss så dom körde hem mig till syrran, Fredagen skulle vi bara vara hemma hos syrran o ta det lugnt var det sagt, men det blev visst inte riktigt så...

Camilla o Mats Malin kom så vi drack lite (alla utom Mats som var chaufför)
Körde kungen o ja förlorade som alltid o fick dricka den äckliga blandingen av grogg vin o cider.. usch..

Vid 22 tiden åkte vi till Eurobowl och bowla, jag o malin körde på samma bana o ja har ju aldrig bowlat medans Malin gjort det så hur det gick behöver jag väl inte ens skriva..haha...

Gick vidare till Palace efter midnatt... Svindött o aptråkigt, absolut inte värt 80:-

Så vi drog till MC o sen hem istället, men först körde vi Madde o Camilla till Wasa...

Somnade kanske vid 2-2,30 ca... Satt o kolla på Heartbreak Hotel med syrran... men såg inte slutet iallafall..

På lördagen gick ja upp tidigt... 8,30..Sen drog Madde o jag upp till bolaget o köpte dricka o sen hem till Malin för att kolla mitt konto... Det hände nåt fruktansvärt konstigt... Eftersom den 27 är en söndag så kommer ju min mammapenning på måndagen, Hade inte fått några pengar i fredags men i lördags när ja kolla kontot hade ja helt plötsligt 9000:- Hade fått mammapenningen redan i lördags... Men det står inget o det står fortfarande att ja ska få in pengar imorrn... Konstigt...

Iallafall gick hem sen o slöa lite sen gick ja upp på stan för att träffa Angelica,Salem,Jasmine....Tog en fika på Linhdals....

Var hemma hos syrran igen vid 16 tiden o då var det bara o göra sig klar för kvällen eftersom vi skulle åka vid 18 tiden..

Kom ut till Djursö vid 19,30... Dåligt med folk då men det kom ganska fort...
Jag Mats o Karin sjöng Karaoke i typ 1 timme, men vi fick inte bestämma låtarna själva utan det gjorde nån annan...haha.. snacka om underhållning för dom andra på festen =) Kan inte sjunga men man måste ju bjuda på sig själv lite... Syrran kom upp en sväng o sjöng också...
Sen kom Björn Rosenströms brorsa upp o gasta lite med oss... hehe... Han var trevlig =)
Sen kom några killar upp så vi blev ett hanska stort gäng därframme...

Kräftorna var supergoda.. brukar aldrig äta så många men herregud vad jag åt...
Drack whiskey för första ggn i mitt liv.. Det var inte så äckligt som jag trodde det skulle vara...
Vid 1 tiden började det spåra ur med 2 gubbar som började slåss o då kände ja att ja hade inget där o göra så då åkte vi hem.. När "gubbar" på över 40 börjar slåss o mata slag mot varann för ingenting istället för att prata så tycker ja att det har blivit lite för lågstadieidiotier på det...Men för övrigt hade jag SUPERKUL..

Träffa några gamla skolkamrater som ja inte sett på länge o fick lite info om andra..hehe...

Åkte hem vid 1,30.. Då lämnade vi Mats först sen åkte vi till Palace o hämta upp Malla sen blev det MC igen... Var inte hemma förens kl 3.. Gissa om ja somna som en gris....haha.. Var aptrött...

Vakna 9,40 idag o gick upp sem var det bara att åka hem, så nu är ja ensam här med barnen, Pierre åkte på fotboll för ett tag sen... Jag vill inget hellre än att gå o sova men det får ja snällt vänta med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback