Hemnet..

Idag läggs vår lägenhet ut på hemnet..
Men mäklaren måste komma hit först och hämta förmedlingsobjektskontraktet först så han skulle komma efter ja lämnat barnen...
Fick objektsbeskrivningen på mailen igår...
Jag är nöjd med det nya resultatet av lägenheten...
Idag händer inte så värst mycket heller..
lämna foffe i skolan o hämta honom på fritids...
Laga lite mat o plocka lite...
Kanske vila en stund.. Är så trött..
Oliver vakna 4,55... Så jag är aptrött.
Han väckte Matilda också så hon kom upp 5,15..
Herregud vad jag vill flytta!!! hehe...
Imorgon åker jag till Norrköping...
Är ju bjuden på kräftskiva, men vet inte än hur det blir..
Det beror på med skjuts osv...
Men annars ska vi ut o göra Norrköping osäkert...haha.. Det är ju kul det också..
Nu ska jag klä på barnen dags att åka om en halvtimme (7.20)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback