Igår..

Igår var det fullt upp hela dagen, även fast jag inte tycker det syns vad jag gjort..
Packade klart vardagsrummet och lite i köket..
Idag ska jag måla lite och packa det sista..
Tog en paus i arbetet igår för att gå ner till Daniela som bjöd mig på pizzabullar...
Dom var goda =) Åt alldeles för många...
Oliver sover inne hos Foffe nu när Foffe inte är hemma o han sover fortfarande..
Så träligt att Matilda alltid väcker honom.. Men nu sover han bra när han sover ensam..
Vaknade 4,50 av att det vräckte ner o åskade.. Förvånad över att barnen inte vaknade av att det lät...
Dom som annars brukar vakna relativt lätt..
Hoppas ja hinner det jag ska idag... Får skynda på lite...
Nu ska ja göra mig klar för dagen o gå lämna Matilda såsmånigom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback