Mycket just nu..

Det är så mycket att göra nu så ja hinner knappt sitta ner i en minut knappt..
Matilda gick precis o la sig fast kl är 21,45.. Hon har börjat få för sig att åskan kommer in på hennes rum.
Så hon har legat på vår madrass ett tag, men nu sover hon i sin säng iallafall..
Dumt att få henne o sova i våran säng när hon sover så bra i sin egen...
Har målat klart kök o vardagsrum nu iallafall...
Ska ge mig på 2 lister nu när ja är klar här, har inte hunnit sitta nåt alls idag...
Nu börjar de se mer o mer ut som en lägenhet o inte ett förråd, skönt att alla kartonger o så är nere i källaren nu, det är betydligt lättare att städa..
Vårat vardagsrum ekar nu när det inte är några hyllor kvar..

Nästa helg är ja o pirre bjudna på kräftskiva ute i S:t Anna... Mitt ute bland ingenstans..hehe..
Vi tror att vi ska ner, om vi har nån barnvakt..
Mamma lät inte så på, men vi får se...Hon kanske ändrar sig..
Hon skulle fundera på det iallafall...
Skulle va kul o göra det...
Men annars har jag ju Mallan, eller hur Malla?? hehe...
Men hon ska väl ut o svira sina lurviga då igen säkert precis som ALLA dar denna vecka..HAHAHA...
Men annars åker vi kanske ner ändå...
De är ju några som vill träffa barnen iallafall =)
Och kanske mig o Pirre också?

Alla sover utom jag, det är sååååå tråkigt att va ensam vaken...
Jag somnade inte förens 3,30 inatt och gick upp 7,10.. Fick sova några timmar iallafall...
Blev pizza till mat idag.. Hade ingen plats i köket för att laga någon mat...

Imorgon kommer min stora son hem...
Undrar om han är nervös för måndag...
Hoppas han kommer trivas o tycka det är kul i skolan..
Men det tror ja eftersom han är så social, men ma vet ju aldrig...

Usch, orkar inte sätta igång, men ja måste...Kanske ska sätta på lite kaffe så ja orkar hålla mig vaken ett par timmar till...
Imorgon är det städning hela dagen, har börjat så smått i köket och elementet var verkligen inte o leka med... det  var fruktansvärt snuskigt...urk..



Kommentarer
Postat av: Malin

Ja e inte ute o svirar alla dar. Inte den här veckan i alla fall =)

2006-08-20 @ 00:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback