*Pust*

Målar o målar o målar...
Är helt slut...
Fick en liten paus när grannen kom upp en sväng..
Taket i köket o dörrar,lister o garderober är klara nu iallafall..
Så ingen mera målning nu =)
Men städning behövs... Men det får vänta till söndag när allt är klart, kan stå ut några dagar att
det är rörigt här...
Måste tvätta mina köksgardiner.. Dom var dammiga som attan upptäckte jag när jag tog ner dom..
Det märks att vi bara har gardiner så det räcker till dom fönstrena vi har..hehe..
Ska köpa det ev. nästa vecka..Måste ju ha fler i nya lägenheten...
Annars har det inte hänt ett dugg idag..Bara slitit som ett djur..
Mäklaren ringde förresten.. han ville bara dubbelkolla så det var på måndag vi hade bestämt tid för fotografering...
Nu ropar min bolli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback