Usch

Usch vad jag ogillar dessa tidiga mornar...varje dag..Känns som jag aldrig får sova ut ordentligt..
Är så sliten...
Snart dags att lämna barnen sen ska ja hem och tvätta... kommer väl bli 6 maskiner eller så...
Men det är skönt att ha det gjort till helgen...
Ihelgen ska ja in till stan och handla till Foffe.. Han måste ha inneskor,gympaskor o gympakläder till nästa vecka... Var på föräldramöte igår, men dom sa inte så mycket... Dom hade inte svar på några av våra föräldrars frågor om schema,lektioner o vilken lärare...Varför kunde dom inte haft mötet om 2 veckor istället?  På varje fråga svarade dom, det är på gång eller, vi får besked om max 2 veckor...
Så ja fick inte ut ett dugg av det, förutom att han ska ha med en frukt varje dag...
Var och träffade tjejen som ja ev ska börja jobba med... Får besked nästa vecka...
Annars händer det inte så värst mycket...
Sitter o dricker mitt morgonkaffe nu o ska strax fixa frukost till barnen för vi ska gå om 30 min...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback