Ytterligare en tidig morgon...

Hej!
Matilda vaknade 4.45 imorse också, börjar tro att hon vaknar av en väckarklocka eller tidningsbudet..
Jobbigt att hon går upp så tidigt för när jag lämnar henne hos Alma kl 9 så är
hon dötrött...
Har precis kommit hem från centrum med Daniela o Wille...
När vi gick hem mötte vi postkillen o ja sa att ja skulle hem o kolla om ja fått
nån rolig post, typ ett utbetalningskort eller så...
Och nr ja kom hem låg det ett enda brev i lådan o det var en
utbetalningsavi från en räkning ja betalt in 364:- för mycket...
Komiskt...
Så ska ner sen om ja orkar o hämta ut det..
Försöker få oliver o sova nu medans Foffe är ute o leker..

På måndag kommer Karin o Madde hit i ska sova över.. :)
Karin hade visst nämt nåt om att vi skulle ut o äta på kvällen så Pierre ska ta barnen.
Så vi får väl se... Kul att det börjar bli lite mer ofta man ses...

Är så stressad över allt som måste vara gjort om 2 veckor...
Förstår inte hur jag ska hinna allt..
Men det löser sig nog...
Får tvinga Madde att stanna kvar ett par dagar extra o hjälpa mig :)
Eller hur Madde?? hihihi...
Nä gud vad envis Oliver är... Dötrött, men verkar inte alls vilja sova..


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det är klart att Madde stannar och hjälper dig annars ska jag prata med henne.Kram Mamsen

2006-08-09 @ 18:40:24
Postat av: Den bästaste

Nja du vet att det är väldigt mycket nu:-d hehe... Räcker väl med att jag ska ha med mig ungen hem....

2006-08-12 @ 16:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback