...

Kom precis hem nu..
Gick till foffes skola först... Sen åkte vi o lämna Matilda..
Sen skulle ja gå o handla lite men ja hade glömt plånboken hemma så det var bara att gå hem och sen tillbaka till affären så 2 timmar tog det den här morgonen..hehe..
Stod o prata med Alma en bra stund också..
Hon vill att jag ska börja jobba där..
Hennes anställd hon har nu ska sluta nu i december..

Idag ska jag städa lite, sen ska ja åka o möta pierre vid 15 tiden hos alma..
Sen ska jag till tandläkaren igen.. Och efter det bir det o handla dom sista julklapparna i Farsta Centrum..
Pierre o barnen ska på foffe julavslutning.. Jag hoppas att jag hinner dit en stund iallafall...

Oliver har börjat gå mer o mer nu (när man håller i honom).. Hoppas att han börjar gå snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback