Bilder

Lägger in lite bilder från i lördags när jag o dom 2 stora bakade pepparkakor..
oliver o Pierre var i stan o köpte lite julklappa..
Nu är vi nästan klara, ja ska in nästa vecka o köpa det sista till Oliver o Foffe.
Matilda är vi helt klara med...
Henne är det jättelätt att handla till men Oliver o foffe däremot är jättesvårt tycker jag..
Oliver har bara mjuka paket utom 1 än så länge så nu ska det handlas nån pipande,låtande,blinkande leksak... HaHa....

Vi gräddade våfflor i lördags.. Det var supergott..Var säkert typ 10 år sen ja åt det sist...

Igår var Pierre o Matilda inne i stan o träffade Svärmor,Roger o Martin..
Jag o Foffe o Oliver var på fotbollsträning...
Åt kokt fisk med persiljesås o potatis igår..
DET var smaskigt...

Idag ska jag åka till Pierres jobb o lämna Matilda o Oliver vid 14,30..
Sen ska ja åka in till stan på jobbintervju..
Så idag ska Pierre hämta foffe på skolan...
Han har aldrig varit där så vi får väl se om han hittar..HeHe...
Oliver sover nu o Matilda ligger o försöker sova...
Ja ska göra mig iordning snart så ja är klar innan Oliver vkanar för han lär väl inte sova nåt mera idag..
Han har ändrat sina rutiner helt nu..
Men han lär väl inte kunna somna kl 9 på dagis precis..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Lycka till på intervjun!

2006-12-11 @ 11:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback