Dan före..

Idag är det dagen före...
Det sista ska vara klart idag, städ,jansson osv...
Påbörjade städningen imorse men tog ett break och då åkte jag och Matilda till Skärholmen och Vårberg ett par timmar och när vi kom hem o skulle fortsätta städa var det redan färdigstädat =)
Så vi gjorde vår jansson då istället och åt lite mat...

Ikväll ska jag spela bingolotto.. Det har jag inte gjort på väldigt länge men tänkte att man kan väl sponsra iallafall en ggn per år...Vet att Foffes lag säljer bingolotter...

Imorgon är det mys hela dagen.. Vänta o vänta... Barnen är redan nu rastlösa..Dom vill ju att tomten ska komma NU... Hehe..
Men nu är all mat och sånt klart iallafall nu är det bara klapparna under granen som är kvar...
Så om typ 24 timmar så är det roliga slut...
Så mycket stress o skit för en sån kort sak egentligen, men det är väl det som är charmen med att fira jul kanske..

Tog lite bilder på barnen också...Foffe har jättesvårt för blixten så han blinkar på typ alla kort man tar på honom... Men jag lägger in dom ändå...


Foffe


Oliver sitter i Matildas saccosäck och läser en bok =)
Oliver i saccosäcken


Matilda
Matilda


Våran gran
Granen


Alla mina söta barn framför granen
Alla barnen framför granen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback