Helgen!

I fredags åkte vi hela familjen ner till norrköping..
Tog det lungt på kvällen eftersom vi inte var nere förens kl 18..
foffe , elin o emilia åkte till deras mormor o sov över natten..
Thessa & Calle var iof där..
dom åkte hem vid 00,15..
Så det blev sent i säng för oss...
upp kl 7.... usch...

på lördagen kom mormor,morfar,mamma,stefan och viktoria och "firade" oss..
fick kavaj med kjol och en väska utav Pierre :)
Åkte till Angelica på kvällen på tjejkväll...
Lite bilder :


Hella, Linda och Maria
Hella, Linda & Maria


Linda
Linda


Angelica & My
Angelica & My


Milla, Angelica & My
Milla,Angelica & My


Ringde efter taxi strax efter kl 1..
vänta o vänta o vänta.. kom ingen.. när det tillslut kom en så åkte han bara iväg..
Han vände precis framför näsan på mig.. Som om han inte såg att ja stod där..
Men sen kom Pierre o conny o hämta mig vid idrottsparken istället...
Sen åtke vi till Eurobowl för att hämta upp Mallan som precis slutade jobbet då..
Så hon sov hos Madde också.. men foffe :)
Somna vid en 2,30.. Gick upp vid 6..
Så min sömn har verkligen inte  varit bra denna helg..
Somna 23,30 igår kväll o sov till 7 så inatt fick ja iallafall lite sömn...
Julpynta igårkväll när ja kom hem...
Så här ser köket ut nu..


Mitt kök


Madde & Oliver
Oliver hos Madde


Jag & Oliver
Jag och Oliver


Idag har det inte hänt så mycket..
Var ute o lekte med matilda en stund på förmiddagen..
Drack lite varmt kaffe för att ja inte skulle frysa ihjäl..haha..

oliver ser ut som en prickig korv..
Han har prickar överallt... tom i hårbotten...
Ser precis ut som Matilda när hon hade ätit Amimoxen..
Så båa verkar vara allergiska mot det..











Kommentarer
Postat av: angie

ja... det e ju jag som e tjejen me äppelkinderna... dags att gå ner lite i vikt va??

2006-12-04 @ 16:58:52
Postat av: Världens Bästa Moster

varför har du två bilder på mig o Ollie??
Dom e ju likadana.. daaaaaaaa...
men vi e ju sååååååååååå söta så kan förstå det:-D

2006-12-05 @ 14:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback