jobb..

Har sökt 20 jobb nu..
hoppas verkligen på napp på något av dom..
Måste börja arbeta nu för som det ser ut nu får jag ut 4700 nu i december och 0:- i januari...
Så om ja börjar jobba nu innan barnen ska börja dagis så ska Pierre vara pappaledig...HaHa..

Idag ska jag ha Matilda hemma..
Alma skulle till tandläakren så meningen var att jag skulle lämna henne kl 10,30-11,00 men då sover Oliver o han sover inte värst länge i vagnen så ja har henne hemma istället..

annars är det städning som gäller idag..
Ikväll ska vi tvätta.. tråkigt...
Och kolla på bonde säker fru såklart...

förstår mig inte på vissa människor...
Säger eller klagar på en sak men gör verkligen precis tvärtom själva..
Hur kan man då klaga på att andra gör så?
Verkligen ett irritationsmoment..haha..
Patetiska människor...
Tur att man inte umgås med såna längre...

Jaja.. Har precis druckit mitt morgonkaffe så snart är det dags att gå till skolan med Foffe..
Dom är ju bra knäppa.. fick ett papper förra veckan med tider han ska gå över julen...
som ska vara inlämnad på fredag..
Igår var dom på mig att dom var rvunga att ha den IDAG..
Men varför skriver man då fredag???
Skumt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback