jobb..

Just nu kretsar mitt liv i att hitta ett jobb.
Har mailat till en himla massa olika ställen idag för att fråga om dom söker folk.
VILL ha ett jobb NUUU helst igår :) hihi...

Var inne hos grannen en sväng nu, stod ute o prata alldeles för länge igår så Pierre hann vika alla 8 maskiner med tvätt innan jag kom in igen..ojsan :)
Kul med en jämngammal trevlig granne som dessutom också har barn!

Har kommit hem nu iallafall efter att ha lämnat barnen så nu ska jag lägga in Foffes kläder i hans garderob för det hann jag inte göra imorse..
Sen ska jag ringa några samtal som ja måste få gjort idag..
Sen när man gjort alla dagens sysslor är det dags att hämta foffe igen sen ska jag o foffe
baka egen pizza!!
Kommer han tycka är superkul...

Imorgon ska jag in till stan och handla lite julklappar, utan Pierre o barnen...
Egentid... wooohooo...
Hoppas bara att jag hittar det jag skall ha..
Måste hitta några byxor till Pierres skjorta o slips vi köpte till farsdag åt honom..
Han ska ha skjorta o slips på jul.. KORS I TAKET....

Nu är det dags att börja med dagens äventyr..

Hare så bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback