Norrköping..

Idag åker vi till Norrköping, hela familjen.. för en gångs skull :)
Har lämnat Foffe på skolan nu och jag o Matilda gick till affären för att köpa tåggottit..
Så hon ska vara hemma idag.
blir så jäkla stressigt  för mig annars...
Så vi ska hämta Foffe vid absolut senast 14,30..
Sen åker vi direkt till stan och möter upp Pierre vid 15,30..
Tåget går 15,45... Är framme 17,12..
då kommer mamma o hämtar Foffe för han ska vara där inatt..
sen ska vi upp på stan o handla lite..
Orkar inte släpa på välling o mat osv...
Sen blir det troligen o göra smörgåstårta ikväll om Madde kan åka till Willys o handla..

Imorgon kommer mamma,stefan,farmor,farfar,viktoria mfl till Madde o ska "fira" oss...

Sista dagen Oliver äter sitt pencillin idag..
Det har inte varit roligt alls.. Han har visserligen tagit pencillinet utan problem, han älskar smaken..
Men hans mage har ju inte varit speciellt fräsch precis..
Och gnällig o sur.. hoppas det går över nu..

Matilda kollar på mora träsk..
Sjunger Svenne & Lotta..haha.. gulligt...

Nu ska jag göra mig iordning så ja hinner göra allt som ska göras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback