Sjukt barn..

Ja precis.. Matilda är sjuk...När Pierre hämta henne hos Alma igår så hade hon kräkts och hostat..
Men dom åkte till skolavslutningen o allt gick jättebra dom var inte hemma förens 19,30 o däremellen kräktes hon ingenting.. Men när ja kom hem vid 20 o hon la sig tog det inte mer än 20 min innan hon kräktes ner hela sängen.. 2 ggr...Och dessutom lite feber..Sen har hon hostat ganska mycket inatt...Men inga kräkor tack o lov..
Hon vaknade 7,30 idag så hon var nog trött efter igår...Åkte o lämna Foffe på skolan sen gick vi till affären o köpte blåbärssoppa o nyponsoppa så hon får i sig nåt..
Men hon verkar piggare idag.. febern låg på 37,7 imorse..

Jag var hos tandläkaren igår..Gick bra.. 635:- till...Ska tillbaka i början på Januari..Hoppas jag iallafall, måste se om Madde kan komma o ta dom 2 små då..Pierre kunde inte va hemma då eftersom han ska va i Årsta o hjälpa dom med nåt datasystem...

Sen köpte ja klart alla julklappar...tror jag iallafall.. Matilda vill ju ha barnen i bullerbyn o Foffe skulle behöva nåt mer kanske.. vi får se.. Nu är ju Matilda hemma så det blir ju inga köp idag..
 
Men imorrn ska vi till Alma kl 16 o säga hej då.. Sen ska vi åka till Högdalen så vi kanske hittar nåt där..

Var på Burger King o käka igår i Farsta... Gissa vem som jag handlade av?? Andreas- Baladalidila baladaladila.... osv....coolt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback