Göteborg =)

Efter mycket om och men är man nu tillbaka hemma igen :)
Jag åkte ner till Norrköping i fredags.
Åkte ut till S:t Anna för att hämta upp karin.
Kom iväg lite senare än planerat så vi va inte i Götet förens vid 1,30 på natten.
Pumpade upp madrasserna o satt o prata en stund innan vi somna (ja o danne) dom andra sov väl inte så mycket ;) hehe....
Vaknade tidigt på lördag morgon så vi tog båten

Mats när vi ska lägga ut (Mats när vi åker)

ut ett par timmar. Hade frukost picknick med oss så att vi stannade till på ett berg och åt den, hade vissa problem med att komma iland, men det löste sig med lite stadig hjälp av Mats.
Fika 

Åkte hemåt så vi hann hem o göra oss redo för liseberg. Kom dit ungefär vid 17 tiden. Åkte karusell för första gången på liseberg (har inte åkt grönan heller har alltid varit gravid) Har ju bara åkt på karnevalen i Norrköping. Åkte Lisebergsbanan först. Den va rolig, men absolut inget mot vad BALDER va, den var superhärlig, man kände riktigt i magen precis som det ska vara..
Gick spökhuset också, för mig gick det riktigt bra men inte riktigt lika bra för Madde...haha...
Madde är ju väääääldigt lättskrämd så hon skrek väl sig igenom i princip hela spökuset... Och spökena är ju inte dumma precis så eftersom hon skrek som en stucken gris så var det naturligtvis henne dom gick på. Dom petade lite o grejsa på henne o ajajaj vad ja fick ont i mina axlar (man är tvungen att gå på led o hålla varann på axlarna o madde gick bakom mig....
Åkte flumeride också, vi klämde ner oss alla 5 i den o det gick riktigt bra... Den var riktigt rolig...
Man torka ju fort i värmen iallafall..
JagMatsMadde vid flumeride(Mats,Madde o ja vid flumeride)

Madde Danne Mats Karin vid flumeride på liseberg(Madde Danne Karin o Mats)

Åkte hem vid midnatt och drack lite gott o åt räkor o lite godis.. Kom inte riktigt ihåg vad kl va när vi kom i sängen men har för mig hon va 3 ungefär...
Madde efter lite alkohol (Madde efter lite alkohol)

Danne efter lite alkohol(Danne efter lite alkohol)

Vaknade kl 11 på söndagen.. jag som ALDRIG kan sova så länge inte ens om ja ör uppe till 4-5.. Men antagligen kunde ja det för att vi sov så fruktansvärt några timmar natten innan..
Hann inte mer än att vakna så åkte vi ut med båten igen...
Karin o Mats badade bland alla maneter (puckon hehehe)

Mats o Karin badar

(Jag körde båt för första gången i mitt liv hemresan på lördagen o dit o lite hem på söndagen, tycke ja va riktigt duktig, vi åkte segelbåt)

 Jag på båten

Kom iväg i rätt tid (trodde vi) Men vi hade ju inte räknat med att de skulle vara stopp en lååååång väg hem, så vi tog på oss 5 timmar hem istället för normalt 3 1/2 så ja missade mitt tåg.
Så jag hamnade i Söderköping hos Lotta... Vet ju en som ville träffa mig iallafall =) lilla skitungen Johannis... hehe... Dom växer ju sååååå fort... Så ja tog morgontåget hem imorse.. sov mellan 2-6 så ja va i princip mer död än levande imorse...
Idag är det full rulle hela dagen, packa o städa för imorrn åker vi till svärfar till på söndag...
Ska bli skönt o få lite semester med familjen...
Madde på båten(Madde på båten)


Karin på båten (Karin på båten)

Kommentarer
Postat av: madde

Nu förstår jag inte rikigt vad du menar med att jag skrek hela spökhuset:-D Det tror jag itne ett dugg på, jag var väl inte rädd??? *asg*
Och dina axlar klarar väl av lite hårda tag:-)

2006-07-04 @ 12:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback