Hemma igen...

Kom hem från Östhammar igår vid 17 tiden..
Veckan har varit lugn och skön.
Barnen har badat och lekt hela tiden i princip


 (Foffe "simmar" för fullt)


Vi var med barnen på krutudden på onsdagen och kollade på Mamma mu.
Det tyckte dom va kul.
Jag och Oliver satt på filten på strande istället.
Kom tilbaka till svärfar vid 19 tiden o då grillade vi sen la sig barnen o ja o Pierre blev "tvingade" till att gå ut. Barnen sov ju iallafall så vi gick ut vid 21 o kom hem vid 01... var helt slut när barnen vaknade kl 5 på morgonen..

 (Jag på Glenn Miller)


I Lördags åkte Pierre,Svärfar o ja på loppis. Jättemycket skit o titta på, men guuuud vad det är kul...
Hittade ett nyckelskåp som jag köpte för 30:- Ett som ser antikt ut med änglar på.. Älskar ju gamla saker så loppisen var toppen...

Idag har jag målat i Matildas rum. Eller halva, tar andra halvan imorgon hade aldrig hunnit med det idag...
Så imorrn är det fullt upp.. Pierre ska åka till Nacka o lämna in sin tele som är trasig. Som tur var fanns det garanti kvar på den...
Har vart på BVC idag också.. Oliver vägde 10020 gram nu... 
Pierre o svärfar har lagt nytt golv i vardagsrummet, ja tyckte det blev jättebra.. Är supernöjd..
Lägger in lite bilder på veckan...
Ha det så bra! 



 (Jag på väg till Göteborg)



 (Jag & Karin på bryggan i Stenungsund)




 (Pierre & Oliver i östhammar)



 (Oliver i gräset)



 (Oliver på en filt)



 (Alla barnen efter Mamma mu)



 (Matilda med den älskade vällingen)



 (Matilda o Farfar fikar lite)



 (Barnen värmer sig i solen efter badet)



 ( Thildisen surar o äter bulle)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback