Blev inte som ja tänkt...

Det blev inte som jag hade tänkt igår.
Det var något som var fel.
Vad vet dom inte..
Kommer inte att kunna få svar på det heller.
Men har fått två nya tider nu iallafall, en på söndag och en på tisdag.
Men det känns ändå bra att dom sa vissa saker, det underlättar för mig...

Idag ska Matilda till Alma och ja ska hämta henne också eftersom Pierre ska åka och köpa färg till Foffes rum så vi kan måla det imorgon förhoppningsvis. Så idag ska ja roa mig med att tömma hans rum och garderob. Och sen tejpa på Matildas rum.

Ikväll blir det fotboll som gäller.... Hoppas verkligen på en vinst för Sverige...

Nu ska jag göra mig och barnen redo för att gå ut, ska väl gå ner och handla lite också när jag lämnat Matilda... Min Cauppicino är ju slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback