Fullt upp idag...

Idag ska ja lämna Matilda hos Alma kl 9.
Sen ska jag åka tillbaka till Högdalen för att gå till BVC med Oliver.
Han ska vägas o mätas och få 5månaders sprutan.
Sen ska ja till affären och handla lite fikabröd till helgen, var o köpte tårta igår...
Jag cyklade igår.. gjorde nåt nyttigt iallafall..hehe..
Burger var här på kvällen och kollade på eng. matchen... Sen åkte han o Pierre hme till johan vid 20,30 för att kolla på Sverigematchen...
Själv kollade jag också....
Hade gett upp totalt när Sverige helt plötsligt gör ett mål!!!!!!!!
Burger var bra sugen på att ta med sig Oliver hem...
Han gullade med honom hela tiden.. och Oliver bara skrattade som vanligt..
Han är alltid så glad min lilla skit...
Undrar om han kommer va lika glad idag när han får spruta??? hihi....
Matilda fick sin efterlängtade väska igår..
O herregud vad hon håller på med den....
Hon släpper den inte... Hion är såå söt..
Hon är så glad för den...
Foffe åkte till Linköping igår....
Tyst o tomt utan honom hemma.. fast lugnt o skönt också.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför får du inga kommentarer?

2006-06-17 @ 00:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback