Göteborg

Blir det imorgon..
Ska bli skoj..
Har ju inte åkt karuseller varken på liseberg eller grönan, bara på karnevalen i Norrköping.
Har alltid lyckats vara gravid när jag varit på grönan... Eller så är det bara Pierre o ja o barnen o det är ju inge kul o åka ensam medans Pierre tar hand om barnen precis..
Så på lördag ska ja åka massa karuseller...
Åker ner till Norrköping imorgon kväll och då hämtar Mats upp mig sen åker vi ut till landet o hämtar upp karin... (Madde är med Mats redan som alltid ;) )
Så idag är det packa som gäller så fort Pierre kommer hem, men ska ut med barnen en stund på em också o sen gå o möta Pierre o handla lite...
Packlistan blev längre än vad jag trodde...
Imorse kom Matilda 6,40 o ställde sig brevid min säng.... skitunge..
Oliver har vart vaken sen kl 5..
Så han vill nog sova snart, men måste få ur all luft ur madrassen först så att ja får in hans spjälis i Foffes rum..
Vet inte om ja ska försöka mig på att måla Matildas rum idag....
Fick ingen post igår heller för nån hade stängt porten så nu har ja vart o öppnat den igen...Men desto mer fick vi i förrgår iof... massa räkningar som inte va medräknade i budgeten eftersom dom inte kommit i tid..
Väntar ju på mina betyg också.. Dom måste komma snart så ja kan börja söka jobb...

Kommentarer
Postat av: madde

Ja e väl inte alltid med Mats???
Typ aldrig;-)
synd om mig *asg*

2006-06-29 @ 09:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback