Helgen...

Helgen har varit bra...
i Lördags åkte jag o pierre hemifrån kl 15.00..
Malin var kvar hemma med barnen.
Kl 15.50 kollade vi på X-men filmen på bio och sen gick vi och käkade på en restaurant vid hötorget.
Och som "tur" var för Pierre så visade dom Sverigematchen också.
Och kl 20 gick vi tillbaka till bion för att titta på Da Vinci Koden.
Tycker att Xmen filmen var jättebra, men sen älskar ju jag Wolverine också =)
Da Vinci Koden var bra också, men man blev ju skraj ett par gånger...
Tycker inte om när domm läskiga scenerna är helt oförutsägbara.
Efter Da Vinci Koden så åkte vi hem.
Kom hem typ 23,30.. Kände hela vägen hem att jag vill bara hem och sova...
Malin var vaken när vi kom hem så det blev att umgås en kort stund innan vi alla gick och la oss....

I Söndags skulle Malin åka hem vid 14.20
Så vi grillade innan hon åkte så hon skulle kunna få äta nåt innan.
Det blev ryggbif och coleslaw och potatismos o korv till ungarna......
Sen var det balkongläge hela dagen. Satt där från morgon till 00,30 inatt....
Drack kaffe o bara mös av sommarvärmen..
Riktigt skönt...

Somnade bra inatt.. Har inte gjort det på väldigt länge så det var toppen...

Idag har jag alla barnen hemma eftersom Pierre ska sluta tidigare idag för att jag ska till sjukhuset....
Så ja o barnen tar tbanan t sjukhuset sen möter han oss där...
Sen tror ja vi skulle ta en sväng på stan innan vi drar hem....

Sen när vi kommer hem ska ja moppa golven..trååååkigt....
Men mamma och Catrin & Göran kommer ju imorgon så Matilda ska va hemma imorrn också..

Och på onsdag blir hon hela 2år!!!
Helt sinnesjukt att det går så fort....

Jaja... Nu vaknar min lilla pöjk..... kors i taket att han sov så här länge... det är inte likt honom...
Hoppas han somnar igen när det är dags att sova middag innan vi sk åka..

Foffe ska väl åka till Linköping nån  gång den här veckan men vet inte vilken dag det blir än...
Så jag och Oliver ska tillbringa våra dagar i Bandängen... fron onsdag (Foffe också om han är hemma då)
Men såg precis vädret och det såg ut att bli regn onsdag eller torsdag...
Hoppas verkligen inte det....

Nog tjatat för nu....
måste ta lillfisen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback