irriterad

Kanske vi ska ha på lördag. Pierre prata med min lillasyster igår och kollade om hon kunde va barnvakt på lördag kväll så han och ja kan gå på bio.. Så om hon ska de så åker vi kl 15 och tittar på förstå bion kl 15.50 sen börjar nästa film kl 21.. Passa på att se fler när vi för en gångsskull har möjlighet.. Går vi på 18 bion så hinner vi inte äta mellan.. Så vi får se om syrran kommer... Skulle väl få veta idag eller senast imorgon... Oliver sov mellan kl 21 och 6 idag.. Pierre försov sig lite.. Vi är ju så vana att vakna av oliver.. Man kan ju alltid hoppas det fortsätter så här.. Men de är väl ingen risk... Men d va skönt att sova en hej natt.. Igår gjorde vi inte så mycket.. Vi va nere i centrum och handla lite sen grillade vi... Mysigt... Idag ska matilda till alma...

Imorse sa Matilda Jag älskar mamma & Jag älskar Malin. Hon vägrade säga att hon älska pappa,mormor,farmor,farfar,foffe o olli mfl.. bara mamma o malin =) hihi...

Jaja.. Annars så händer det inte så mycket. Fortfarande mycket runt omkring som rör sig i mitt huvud just nu.. Fattar inte varför det aldrig kan få vara lugn och ro.
Stör mig fruktansvärt på att endel ignorerar mig o mina barn totalt.. Födelsedagar,Jul mm mm... Men det går tydligen jävligt bra och göra andra saker... Men ja är så jävla van vid dessa förbannade ursäkter hela tiden, men varför inte säga direkt till mig istället att ni inte vill komma... Varför hitta på idiotiska ursäkter gång på gång på gång... Snart har ni nog inga ursäkter kvar att hitta på... Tycker det är synd om barnen bara... Men det är ju tur att dom har både en farmor m man och en farfar med fru som tycker om dom och som verkligen BRYR SIG och hör av sig o kommer när det är födelsedagar osv...
SVAGT att ignorera vissa o bry sig om andra till 100%
Varför är vissa barn mer värda än andra? Det borde inte vara så.
Jag tänker ALDRIG behandla mina barn som ni behandlar mig.
Det finns INGEN ursäkt i världen för att göra så här...
Jag kan ta vissa av era ursäkter för att inte komma på  mitt bröllop, ungarnas födelsedagar osv. Men när jag sen får veta att ni gjort  andra saker istället då blir jag riktigt jävla förbannad... Det är inte accepterat att särbehandla sina barn!! Det är vanligt vett som säger det..
Och varför klaga på att någon annan i släkten ger en en massa pengar o inte dom andra.. Tänk på vad ni själv gör? Ni är inte ett dugg bättre så granska er själva innan ni ger er på andra för det är ingen skillnad att särbehandla någon med pengar eller sk "kärlek".
Men nu börjar jag vänja mig vid tanken att mina barn aldrig kommer att ha en relation med deras morfar eller med deras mormor. Det är tydligen så mitt liv ska se ut.
Önskade jag kunde ge mina barn samma som ja hade när ja va liten, för trots allt så hade ja det ganska bra.. Jag var ofta hos mormor o morfar och farmor o farfar... Men det är tyvärr något som mina barn inte kommer att få. Det gör mig fruktansvärt ont att veta att en del barnbarn betyder mer än mina.
Varför är mina barn inget värda. Varför är dom så hemska??
Usch.. nu börjar ja grina så ja kan inte skriva mer här...
Men tänk på att behandla andra som du själv vill bli behandlad...

Kommentarer
Postat av: Malin

Min "bebis" älskar mig =) hehe

2006-06-07 @ 15:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback