Min lilla stora 2 åring =)

Idag fyller min sessa 2 år =)
Ska fira henne lite sen när Pierre kommer hem....
Men hon sa en grej igår som hon vill ha..
Så ja vet inte om ja ev ska åka o köpa en sån idag eller om vi tar det på fredag...
På lördag kommer ju svärmor,roger o martin o på söndag svärfar,karin,fredrik,anu,joakim.
Hon vill ha en likadan väska som Emilia hade, en rosa väska med hjul och handtag (som man drar) Madde hade köpt den på h&m för 129:-
Så en sån ska hon få också eftersom hon inte önskat sig nåt speciellt o det är i princip det enda hon sagt att hon vill ha....
Måste få skryta lite också...
Mamma,Catrin o Göran va här igår... dom hade bla köpt sängkläder till Matildas stora säng... med hästar på... Så när dom hade åkt bäddade ja o Thilda stora sängen...
Hon la sig 19,30 i STORA sängen och somnade som en stock.. Vaknade nu kl 7,10...
Hon har inte vaknat en enda gång inatt..
Hon är sååååå duktig...
Idag ska hon gå till Alma också... Alma ska bjuda barnen på glass idag....
Hoppas det fortsätter vara fint väder... Dom pratade om ev regn o åska i eftermiddag...
Men det hoppas ja att vi slipper...
Annars idag blir det lugnt... Ska va ute på fm hade jag tänkt sen ska ja ner till centrum o handla lite, sen blir det ev globen eller stan o kolla på h&m om ja orkar, annars får det bli på fredag....

Nu är det LL som gäller....
Ska försöka göra mig klar medans barnen sitter som små ljus framför tvn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback