Nu är stan gjord...

Har kommit hem nu.... 6 timmar hemifrån.. pust..
Men ja hitta det ja skulle o är nöjd, med ångest som vanligt....hehe...
Men köpte till Foffe också... Så inte bara till mig...
Nu sitter ja o ska försöka piggna till, är helt slut nu..
Oliver har varit snäll som ett ljus hela dagen...
Suttit i sin vagn o varit så tyst så tyst...

På söndag kommer Foffe hem.. Vi ska ju till Skansen då... skoj skoj...

Imorgon är det Matildas sista dag hos Alma, sen är hon ledig i 5 veckor....
Imorgon ska ja boka biljetterna till nästa helg... hoppas det blir kul, men det blir det säkert..

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Kommer han hem redan jag trodde han skulle vara borta längre. Hopas det blir fint väder när ni ska till Skansen. Kram från mig

2006-06-21 @ 15:20:29
Postat av: nettan

Du är som jag gumman..ångest..men det är vi som behöver ha nytt..puss

2006-06-21 @ 18:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback