väntar och väntar..

Men verkar tydligen inte få något svar...
Skulle gärna vilja veta svaret..
Om det inte är särbehandling så vill jag veta varför inte varit bjudna att fira jul med dig på 12 år???
SVARA!!
Eftersom du troligen läser det här (pappa) så vill ja ha svar...
Jag skulle ALDRIG nånsin ens tänka tanken att bjuda Foffe m familj men inte Matilda och Oliver med deras familjer till jul...
DET är i högsta grad särbehandling..
Du kan inte påstå att det är rättvist på något sätt...
Att inte ens bli tillfrågad på så många år tror inte du att det känns?
Det verkar inte så.. Eftersom att du uppenbarligen inte bryr dig..
Men du kan inte säga att det är JAG som får skylla mig själv..
Jag var ett barn då.... Det var du som va vuxen och skulle ställa upp för dina barn, men tydligen var kärleken och den nya familjen viktigare, precis som den är nu.
Förklara för mig vad skillnaden är?
Jag vill ha ett svar på varför jag eller madde inte blivit tillfråade att fira jul eller någon annan högtid med dig sen 12 år tillbaka................


Är så trött på att vissa människor försvarar sina handlingar med motargument,.det är väl för fan bara att säga som det är... Vill du inte att vi kommer så säg det istället för att ignorera oss.....
Det är slut på allt jävla skitsnack nu.....
Att jag säger vad jag tycker till dig skiter du totalt i, för som vanligt så har du tydligen inte gjort något fel.
För mig så är hela grejen helt sjuk och jävligt konstig, i min värld så behndlar man inte sina barn på ett sånt sätt som du gjort i alla år...

Jaja nog tjatat om det....
Idag har jag städat lite... ska dammsuga när Pierre kommer hem sen....
Sen imorgon komma Malla.... Då ska ja ut med Pierre.. det ska bli sååååå kul..
Behöver det... Mår skit för det som komma ska.... usch vill inte ens tänka på det.... Blir bara värre...
Men livet är ju inte alltid så lätt....

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jodå, jag tänker svara dig, men jag har lite annat
att göra också.
Vad jag förstår så är det väl ingen panik med att få svar.
Varför tog du bort min kommentar på bloggen??

Vakna till

/Pappa

2006-06-09 @ 12:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback