Akuten

Åkte för att hämta Foffe redan kl 13 igår..
Var tvungen o åka till Sachsska Barnsjukhuset med Oliver..
Fick inte ner hans feber med alvedon...
Kom dit vid 14tiden och kom hem igen vid 18.. Så det tog inte så lång tid som jag trodde att det skulle göra... Vår sköterska var dessutom från norrköping.. Lite komiskt...hehe...
Dom kom iallafall fram till att det var luftvägsinfektion han hade...
Så nu äter han pencillin...

Idag är jag ensam med barnen hela dagen, Pierre jobbar till 17...
Så vi ska bort till affären så fort Oliver vaknar och köpa tårtgrejer och äta tårta...
Blir ltie stressigt på måndag om vi ska göra det då så det blir firande av mig idag istället...

På måndag efter att pierre kommit hem blir det stan istället för igår...

Annars har det inte hänt så värst mycket.. kolla på IDOL igår... men från kl 21... för innan är det ju doobidoo och det tycker jag är skitkul...

Snart dags att fixa frukost till barnen.. Affären öppnar ju inte förens kl 09..

Kommentarer
Postat av: Ella

Usch, det är alltid jobbigt med sjuka barn. (Vilket jag har stor erfarenhet av) Hoppas att han blir bra snart. /Ella


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback