Födelsedag

Igår fyllde jag år..
Hade Matilda hemma så det va full rulle hela dagen..
Kl 16 hämtade vi Foffe sen åtke vi in till stan..
Gick på stan 1 timme med barnen ensam... en utmaning men det gick bättre än väntat..
Mötte upp Pierre o åkte hem igen..
Käkade pizza...
Sen öppnade jag paket :)
Jag fick rosor.. (Första gången jag får blommor av honom)
En ring..underkläder..i rätt storlek också..han har nog allt varit o rotat i mina lådor =)

Idag gick jag upp kl 6,15 för att jag skulle lämna foffe på fritids kl 7..
Sen åkte jag,pierre,matilda o oliver till tandläkaren i Farsta..
Skulle vara där kl 8..
Kom dit o får veta att ja inte kan gå dit idag för att tandläkaren var sjuk..
Kul.. kunde dom inte ringt o sagt det??
Så det var bara o vänta o lämna matilda o sen hem igen..

Nu är det städa o tvätta..
Måste ju ha rena kläder med mig till Norrköping i helgen..hehe..

Idag är det 4år sen jag träffade Pierre..
Tänk vad mycket man hinner på 4 år..haha..

Kommentarer
Postat av: angie

jodu, tiden går fort när man har roligt. brukar oxå tänka så. jag o raffi har vart tillsammans i 3 år o har oxå hunnit med en hel del. men det e kul.. hihi
kram

2006-11-28 @ 11:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback