Morgonen

Vaknade 6,30..
Upp o plocka fram kläder till barnen, klä på mig själv o göra mig klar..
Fixa frulle till barnen...
Vänta på att Oliver skulle vakna...
kl 7,30 fick jag väcka honom för vi skulle gå...
Då var han fortfarande dötrött..Hade verkligen ingen lust att gå upp ur sängen...
Lämnade barnen o hem igen...
Då somnade Oliver sov i 3 timmar..
Vakna o lekte en stund.. Skulle ta upp honom o gosa lite när jag kände att han var varm...
Tog tempen * 2 eftersom det är en örontemp så vill ja gärna ta flera gånger än en...
38,7 och 38,6 visade den... Kan ju förklara varför han sovit så mycket inatt..
Från 18,30-07,30... 13 timmar... När får en annan sova så långa dagar?
Som sagt nu sover han igen o det är dags att åka o hämta barnen om typ 30 minuter så ja måste väcka honom igen... stackare...
Ska hämta båda barnen idag eftersom Pierre ska på utbildning i Bandhagen med jobbet mellan 16-20..
Om 6 dagar fyller jag år :)
Inget man ser fram emot precis...
Men lite tårta blir det i helgen iallafall...
Nåt gott måste man ju få äta när man fyller år...
Nä nu ska ja fixa lite innan det är dags att gå och hämta barnen....

foffe



Matilda innan "Fabes" kalas



Jag & Oliver på grönan


Pappa med Oliver


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback