*Regn*

Det bara regnar o regnar...
När vi gick hemifrån kl 7,30 imorse gjorde det inte det men typ 7,45 började det..
Hade förstås inte tagit med några regn kläder till barnen...
Olivers regnskydd hade jag under vagnen som tur var...
Men dom hann inte bli så värst blöta iallafall...

Oliver har precis somnar o kommer förhoppningsvis sova några timmar..
Sen ska vi åka o hämta foffe vid 15,30 o åka antingen till stan eller farsta o köpa benskydd...
Ska ev förbi bolaget också..

Fick skolfotona igår också...
Av 22 barn kände jag igen 4 st... haha...
4+Foffe alltså...
Så nu håller han på o säger vilket foto som ska till vem osv..
Hoppas dom räcker till alla =)
Fick även svartvita kort.. Det har vi aldrig fått förut...
Fast jag tycker om svartvit så mig gör det definitivt ingenting...

I morgon kommer ev Johan o Linda hit...
På lördag ska Pierre jobba några timmar på dagen och på söndag ska jag på SPA!!!
Längtar inte alls..haha...

Nu är det kaffe...

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback