Sjuka barn..

Oliver har feber...Men ingen annan symtom...
Konstigt..Hoppas det beror på en tand som är på väg  upp..

Igår fick jag brev från Älvsjö stadsdelsförvaltning..
Den 15/1 börjar Matilda och Oliver på Solängens förskola...
Ångest för att Oliver ska börja..Han är ju så liten än :(
Men han har ju storasyster där iallafall...
Men iallafall.. Skulle vilja vara hemma med honom mera, men det går ju tyvörr inte...
J*vla föräldrapenningsdagar och vara så få.. Dom räcker ju f*n bara 1 år om man tar ut fullt..
Men det är inte så mycket o göra åt..Kanske skulle bli politiker...
Skulle iallafall ändra på VÄLDIGT mycket...

Ska snart åka o lämna Foffe o Matilda...
Hämtar foffe kl 15.. När Pierre o Matilda kommer hem vid 16 ska jag åka in till stan ensam...
Ska köpa en födelsedagspresent till mig själv...

Hoppas olier är bättre idag.. Han sover än...
Hade tänkt o ha lite främmande imorrn o äta lite tårta ju...
annars kanske han är bättre på söndag så ja får skjuta på det tills dess istället..

Har hunnit få i mig mitt morgonkaffe idag iallafall.. har jaginte hunnit på 2 dagar...
Det förstör liksom hela min dag...

Igår sorterade jag korten som vi ska skicka iväg iallafall...
På foffes begäran..
så idag ska ja köpa frimärken o posta det...

Nästa helg åker vi till Norrköping...
Foffe skulle åka till farmor i Linköping, men han verkar inte vilja det längre..
Han ville sova hemma hos mormor o vara med oss istället..
Får se om han ångrar sig eller om han fortfarande vill det efter helgen...

Nu ska ja plocka iordning barnens kläder och väcka Oliver... Slöfocken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback