SPA

Igår åkte jag hemifrån kl 11 gick på stan en sväng sen gick jag upp till Stockholm Day Spa...
Behöver jag säga vad jag tyckte om dagen??
*UNDERBART*
Fruktansvärt välbehövligt var det iallafall..
Först en timmes Hatha Yoga vilket inte alls var så jobbigt.. Däremot så kände man ju verkligen vilka muskler man inte använder...hehe..
Sen var det 20 minuters kurbad... Underbart...
Skratta åt mig själv när jag låg där..
Det var massagestrålar som gick från fötterna och uppåt *2..
Jag var inte alls beredd på att det skulle spruta under fötterna och jag är så j*kla killig så ja skratta så ja höll på o pinka på mig..haha..
Sen fick jag kroppsbehandling..superskönt..
Avsluta med en ansiktsbehandling och brynplock...
Somnade som en gris när jag blev lämnad ensam där en stund... haha..
Kom hem kl 18..Köpte en fiskburgare på vägen hem...
Hade bara ätit en banan på spa´t och druckit kaffe o vatten...

Idag är Matilda hemma... Vi ska städa lite nu och sen ska ja försöka få barnen att sova..
Ska städa lite också..
Sen ska ja hämta Foffe kl 16 och hem o laga mat och åka och storhandla sen...
Full rulle som alltid :)
Men känner mig piggare nu iallafall...

Kommentarer
Postat av: nettan

Lät som en underbar dag=) kan se dig ligga där å garva=) haha..krams

2006-11-20 @ 10:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback