Träning..

Idag ska jag med foffe på hans fotbollsträning.
Matilda och Oliver ska också med..
får se om dom kan hålla sig lugna eller om ja måste gå ut med dom sålänge...
Annars har ja inte gjort så mycket idag..än...
Städat köket.. ska ge mig på badrummet nu tänkte jag...
Tråkigt som f*n men man kan ju inte alltid göra roliga saker...

Jag har ont i halsen,tandvärk och ont i örat.. känner mig febrig o allmänt slö...
Helt fel helg för Pierre att jobba på... vill bara sova :(
Tur att ja ska till tandläkaren på tisdag... usch..

Tror Olivers feber är borta nu, han hade ingen imorse..
Men han hade låg temp igårmorse också men sen låg han på över 39 efter lunch o hela kvällen..
Men pencillinet borde ju börja verka nu..

Nu ska jag ge mig på badrummet...

Ha´re

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback