Uppe med tuppen

Nu är kl 6 o ja är vaken sen drygt 1 1/2 timme tillbaka...
Somna vid 2 inatt och vakna 4,30..
Är såååå trött...
Hoppas jag kan sova när Oliver sover idag..
Hatar att inte kunna sova ensam...

Annars idag händer inte så värst mycket, ska lämna barnen kl 8 & 8,30...
Hämta dom igen vid 16tiden....
Ikväll vid 20 tiden kommer Pierre hem...

Barnen sover... tyst o lugnt här nu..Det händer inte varje dag =)

Ska försöka få en tid till tvättstugan snart så ja kan tvätta sängkläder o mattan....

Nä nu ska ja ut o röka...

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag är också sjukt trött

Postat av: angie

hoppas du sover bättre nu när gyben e hemma...vet hur det e.. precis innan de kom hem efter 5 veckor lärde jag mig att somna tryggt.

2006-11-15 @ 19:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback