.....

Igårkväll tvättade vi... 8 maskiner...
Hur mycket tvätt som helst...
Idag ska vi inte göra något spec...
Imorgon ska jag på utvecklingssamtal på skolan och på kvällen ska jag
på föreläsning om ADHD på SÖS...
Kanske lär man sig något nytt som kan vara till nytta..
Helgen är fullbokad men ja vet egentligen inte hur mycket av det som verkligen kommer att ske..
Det återstår att se...
Gick förbi nya lägenheten igår.. den var tom... Får ju nyckeln om 5 dagar..
Då ska ja dit o kolla lite innan vi flyttar.. måste ju kolla besiktningen osv..
Det är nackdelen med hyreslgh :)
Men å andra sidan billigare än den vi har nu.. Trots att den nya är 30 kvadrat större :)
Ska bli sååå skönt att flytta... Hatar att bara vänta o vänta.. Man sitter ju o stirrar sig blint på det där jävla datumet...
Men vi blir nog några som bär ialalfall om inte alla ballar ur i sista stund..
Jag, Pierre, Malla (såklart hon inte ballar, hon ÄLSKAR att bära, men framförallt umgås med mig =)
Johan,Linda,Tommy... Och det är ju trots allt inte mycket möbler...
Dom tunga mäblerna kommer ju IKEA med på kvällen...

Mäklaren ringde igår förresten, så nu är handpenningen utbetald...
Men han har ju en annan bank.. Men det borde komma idag, hoppas ja iaf :)
Skönt att det löste sig efter en himla massa strul :)

Kl är 6,20 o barnen är redan påklädda o klara, bara frukost kvar...
Måste nog försöka vila en stund på dagen idag...
Somna inte förens efter kl 00 inatt.. o Vakna kl 5... BLÄ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback