.....

Nu har vi fått handpenningen, känns bra att få påfyllning på kontot mitt i månaden :)
Ska ner o handla lite mat efter ja hämtat Foffe på skolan...

Oliver *klantarslet* Westin är Ollies nya namn...
Han är såååå fruktansvärt klantig..
Han kan ställa sig upp mot bord o så..
Och har kommit på tekniken med att komma ner..
MEN ibland är han alldeles för ivrig och tänker inte på vart det är han står utan släpper bara
och önskar väl kanske att han kan stå..haha..Så ramlar han ner i golvet..
Han har ett antal blåmärken i ansiktet just nu...
Men han börjar lära sig nu.. Det är så kul o se han.. Han blir överlycklig så fort hans lilla huvud tittar upp över bordskanten när vi sitter i soffan =)

Sitter o lyssnar på min mp3 spelare nu..
Måste förnya musiken lite tror jag..

Jag och Matilda har varit duktiga 2dagar i rad nu o gått till Alma från Älvsjö..
Det tar 30-40 min om man går i Matildas takt...
Imorse gick vi trots att det  regna...
Skönt med lite promenad så man vaknar till på morgonen =)
Lugn väg o gå på också.. Trots att Matilda blev påkörd av en cykel imorse...
Men det var k*rringens fel... Matilda måste ALLTID gå innanför mig när vi går på en gata eller kombinerad cykel/gång bana just för att inte vara ivägen för cyklar...
Jag gick på gångsidan ca 1 meter från räcket.. Och Matilda går innanför mig.. Antagligen gick hon lite snett bakom mig när cykeln kom så hon inte såg Matilda, men precis när Matilda klev upp jämsides med mig kom cykeln.. Och k*rringen blev ASSUR.. För vad?? Vi gick på 1 meters bredd typ... PÅ GÅNGBANAN DESSUTOM.. cykel/gångbanan är typ 10 meter bred.. VARFÖR skulle hon in just mellan mig o räcket.??
Blir galen på sånna människor... Men såna idioter finns ju tyvärr överallt... Blä för er!!!!!

Ska försöka lägga in lite nya kort när Pirre hjälper mig med kameran, vår usb port på framsidan funkari nte så vi måste skjuta fram databordet o stoppa in den i baksidan av datan.. Bökigt värre...

Nu ska ja plocka lite...igen... Sen dags att hämta Foffe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback