ADHD

Var ju på föreläsning igår mellan 18,30-20,30 om ADHD..
Det var faktiskt bättre än ja trott...
Lärde mig några saker, många att anteckna..
Men tyvärr var hon inte ett dugg sugen på att svara på våra frågor utan hon bortförklarade sig
hela tiden när vi frågade varför vi blivit behnadlade si o så när det står tvärtom i skollagen osv...
När vi blivit felbehandlade också.. Eva som vi åkte med hennes son har också blivit otroligt felbehnadlad...
Efteråt så gick jag o Alma o tog en öl.. Så ja va hemma strax innan 23.. o slockna på en ggn =)
Men idag är det fredag... Ska lämna Matilda vid 9 tiden sen ska jag gå till vårdcentralen med Foffe.. IGEN..
Hoppas dom har en bättre diagnos den här gången...
Annars i helgen händer inte så värst mycket...
Jag är solo med barnen hela dan imorrn.. Pierre ska städa med föreningen mellan 9-13 och kl 13 ska han åka på match o kommer väl hem på kvällen nån ggn...
Foffe fotografera sig igår o i förrgår i skolan jag hoppas verklgien dom korten hinner komma innan jul..
Tråkigt annars...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback