gårdagen

Gårdagen var det stress hela dan..
Var med foffe på sjukan för att kolla upp utslagen som inte vrdc kunde se vad det var..
Det visade sig vara skabb...Så det var bara att gå till apoteket o hämta ut några flaskor tenutex för att behandla hela familjen...
Foffe åkte till farmor i lkpg o gjorde sin kur där...
Sen åkte ja till nya lägenheten för att möta upp fastighetsskötaren kl 15,30...
Gick en snabbis till affären för att köpa toapapper sen tillbaka till lägenheten  för att möta upp posten som skulle komma med en leverans nån gång mellan 17-21..
Vänta o vänta o vänta sittandes på diskbänken eftersom det inte finns nåt alls därborta...
Naturligtvis kom dom kl 20,57, jag med min vanlig tur ;)
Kom hem 21,40 ca..Då var det bara o vika tvätt som pierre tvättat, allt var inte klart förens 23,30...
Sen vek vi tvätten sen la vi oss..Jag va dötrött så ja somna på en gång...

Idag ska Matilda till Alma och jag har hur mycket som helst att packa..
Det är ju bara 2 dagar kvar tills vi flyttar... kul...
Det är tänkt att Matilda ska vara hemma imorrn men vet inte om hon ska gå några timmar iallafall så att jag hinner packa..Tror inte ja hinner klart det idag...

Och imorrn kommer syster Malin o då ska hon få slita arslet av sig..haha :)
Sen åker vi till IKEA på kvällen och shoppar det vi ska ha..
Man kommer ju f*n på mer saker hela tiden som man glömt..blää...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback