Jaja

jaja Malin, du har rätt...
Bild 6 är ju förstås matilda o emilia inte matilda o elin..
Det är lite många barn här nu o det är svårt att hålla koll på alla barnen ju ;)

Idag har vi varit i Farsta Centrum...
Handla inte nåt speciellt...
Oliver har feber nu :(
Är det inte den ena så är det den andra eller tredje som är sjuk ...

MAMMA KARIN: Pierre har hämtat ut dosan till vår hemtele så vi får den ikväll..Pierre är hos Johan o kollar fotboll o hämta ut den på väg dit så vi kopplar in den när han kommer hem ikväll . Ringer dig imorrn..

Imorrn ska Matilda till Alma..Har varit ganska livat här några dagar så de sja bli skönt o få det lite lugnt en dag iallafall :) sen kommer väl hon få feber också...

Sen måste ja ju säga grattis till Daniela o Marko som fått deras lilla bebis :)
Önskar er lycka till med allt och hoppas storebror är snäll mot lilla..

Ska låna syrrans bärbara dator nu o lägga in lite musik från hennes dator också..

Imorrn åker Madde o barnen hem förresten...
Måste städa här... BLÄ...
Måste få upp de sista här också, men måste göra mig av med alla j<'vla barnkläder jag har liggandes i hela klädkammaren..varför sparar man på sånt??
Fattar inte vart allt kommer ifrån...


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag trodde du glömt mig

2006-10-30 @ 19:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback