*Hoppas*

Idag ska ja hålla alla tummar och tår..
hoppas verkligen att det går bra..
Det är några som är intresserade av att buda på den iallafall så ja hoppas veklgien inte att dom ballar ur i sista minuten.
Det är 3 st från visningen i söndags och 4 eller 5 från visningen igår...
Jag fick leka mäklare igår..
Mäklaren ringde 10 min innan visningen började.. Han satt fast i köer o skulle bli 5 min sen..
Så ja tog emot 6 familjer under 5 min.. Men det gick ju bra, eftersom dom flesta av dom var intresserade av att buda ialalfall...hehe...

Sitter o dricker mitt morgonkaffe nu.. Är trött, men det är bara o bita ihop...

När ja hämtade Foffe på skolan igår upptäckte jag att han tappat en tand..(hans första)
När jag frågade honom vart tanden var sa han att den var ute?
Tydligen hade han tappat den i sandlådan, länläst att leta efter den där..
Fröken trodde han hade tappat den hemma....
Så nu hoppas vi på att tandfen kommer med nästa tand istället =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback