nu så...

Fick ut allt igår och det gick bra..
Har ju trots allt en förstående man trots allt..hehe...
Överens om allt i princip..
Kändes bra..
Livet rullar vidare...

Idag ska jag lämna Matilda hos Alma...
Igår var det full rulle hela dagen...
Gick ut med barnen en stund på em sen gick vi ner o mötte Pierre i centrum...
Smockat med folk.. fick vänta i kö på apoteket i 1 timme..
Barnen va dötrötta när vi kom hem o slockna på direkten...

Foffe ska vara hemma från skolan hela veckan..
Han avskyr mig för det men det är smällar man får ta..
Kan inte rå för att han måste ha sin medicin även dagtid...

Annars idag blir det nog mest städning...

På lördag ska ja på tjejkväll..
ska bli kul som f*n...
Efter allt som varit ska det bli supernice att komma iväg över dagen/natten...
Fast vet inte vad ja ska köpa för present till födelsedagsbarnet så DU får gärna komma med lite ideer eftersom jag är totalt nollställd...hihi..annars blir det nåt dumt i stället..
Ska passa på att träffa mina söta syskonbarn på lördag också...  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback