Mötet

Mötet med chefen....
Hon började med att fråga varför jag varit borta??
Tagit ut VAB 4 dagar...
Och sen frågade hon vad jag kan göra för att barnen inte ska bli sjuka...
Eeehhh...Kan man skydda barn från sjukdomar?
Isånafall skulle jag gärna vilja veta vad man kan göra..!!??
Hon sa attdet gick att göra nåt åt sjuka barn men hon ville inte säga vad...
Ska jadroga ner dom och isolera dom från omvärlden helteller?
Hon frågade vilka jag umgicks med...
Hon tyckte jag skulle tänka över min umgängeskrets och sålla bort dom som ofta var sjuka..
Hon sa även att jag kanske borde tvätta händerna oftare..Som om ja inte för det ändå??
Hon sa också att hon blivit varnad av en kollega o anställa oss med barn för rent statistiskt så är föräldrar hemma mer..Men det är väl inte så himla konstigt...
Hon frågade hur jag tar hand om mig själv, hur jag äter om ja tränar osv??
Hon sa också att det inte är acceptabelt att ta ut VAB som personlig Assistent....
Jag har rätt till 120dagar per år...idiotkärring..


Är hemma med alla barnen idag...
Matilda ska åka till Gävle kl 15...
Sen ska jag tillHögdalen och handla lite...

Kommentarer
Postat av: Jessica

en sån jävla idiot... helt otroligt.

2007-04-05 @ 11:17:36
Postat av: angie

helt störd eller??!?
hon kan fan inte va normal...

2007-04-05 @ 15:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback