ojdå...

Har visst varit riktigt dålig på att blogga på ett par dagar...
Har inte hänt så mycket, har rasat en hel del i vikt under helgen..
Har fortfarande inte kommit igång med mat eller kaffe,när jag försöker blir jag bara illamående...
Kroppen är svag o matt..Men ja har gett mig fn på att må bättre till imorrn..
Har ju en skoj sak imorrn, har dock inte alltför höga förväntningar, men det skulle vara kul..

Annars idag har jag städat så gott som jag orkat..
ska ha Foffe hemma imorrn på fm o grannen ska va barnvakt medans ja åker iväg ett tag..
Sen ska ja hämta småttingarna innan svärfar kommer och umgås med oss några timmar innan barnen åker..*snyft* Får inte träffa dom förens på måndag..Det är sjukt länge, hoppas dom får det bra..

Pierre va ju tvungen o säga hej då idag eftersom han inte hinner hem innan dom åker.. Men Matilda var bara mammam flicka idag så pappa fick inte fixa välling,tandborste eller nåt..Han blev lite sur...hehe..ungar dom har sina ideer..

Fick reda på en sak igår från Foffe också.. Måste kolla upp dt.. Dessutom hade han pratat om det i skolan..
JAG vill INTE åka på nån jävla anmälning för det..Så nu jävlar får det vara nog..

Har dessutom ett CP till chef.. Tur att ja slipper henne.. större idiot får man leta efter..

Torsdag morgon 4.30 åker vi hemifrån.... Wiihheeee..
London here we come..
Ska nog träffa Foffes Faster Linda som bor där också.. Ta en öl eller två ;)

TUT TUT!!
TUT TUT!!

Kommentarer
Postat av: angie

va e det med foffe nu då??

2007-04-24 @ 23:09:16
Postat av: angie

hoppas för övrigt att ni får en jättebra resa... o tro mig... ungarna kommer ha det kanonbra

2007-04-24 @ 23:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback