sängen...

Ligger i sängen och surfar..Kul med bärbar dator...
Nåt som inte är lika kul är att jag är sjuk..
Kände redan imorse på väg till jobbet att ja inte mådde okej..
Har nog åkt på magsjuka igen verkar det som..F*n..
Feber,frossa,illamående,magvärk mm mm mm
Var o mötte lillasyster inne i stan idag efter jobbet,orkade egentligen inte men gjorde det ändå..
Hände en skum sak på centralen..Gick rakt fram men upptäckte helt plötsligt att jag bara trodde jag gick rakt fram..Gick i själva verket tvärsöver golvet..typ diagonalt..
Pierre o Malin sitter i vardagsrummet.. Jag tycker synd om mig själv..hehe..

Grattis Nettan till Teorin...
Bara uppkörningen kvar nu.Skumt va??
Du har klarat av både halka o teori på väldigt kort tid..

Måste fan sova nu..
Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Nettan

krya på dig gumman...Tack jaa det har gått fort nu..skönt..nu ska du å jag köra upp..puss

2007-04-21 @ 14:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback