Bio

Igår var jag på bio med Nettan.. Vi kollade på underbar och älskad av alla..
Den var sådär..
Foffe var och lekte med Jossan medan vi var på bio.. Kom inte hem förens kl 21..
Då var Christoffer helt slut, det tog inte många sek innan han somna..

Idag ska jag till skolan på metodövningar..Ska ta urin och blodprov,blodtryck mm..
Sen ska jag åka och hämta barnen pch sen Pierre, sen åker vill till Gävle..
Är jätteförkyld så vi får se hur jag känner mig när jag ska köra..

Fick reda på igår pckså att jag har blivit förflyttad på jobbet...
Till Gullmarsplan, fast jag ska ha mina brukare kvar i Vantör, blir ett jäkla åkande..

Nä nu ska jag sätta fart här, kommer hem på söndag!

Bye Bye

PS Mamsen, du får gärna baka en sockerkaka till den 22 september ;) Puss DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback