Frillan


Jag har en ny frilla..
Är faktiskt nöjd, Pierre tycker det är synd att jag har klippt bort mitt långa hår, men det växer ju förhoppningsvis ut igen;)


Annars idag har vi vart i Farsta.. Handlat lite.. Jag har köpt kantareller oxå som ja ska stuva på varm macka ikväll.. kommer nog bli bra hoppas jag, eller det måste det för jag betalade dyrt för dom.. 58:-... Kostade 19.90 hg
Men det är det värt när man inte kan ge sig ut o plocka själv...

Bild på min friss




image315


Matdags nu sen ska jag fortsätta plugga...
Bye Bye


Kommentarer
Postat av: Daniela

Jättesnyggt!!!du ser så fräsch ut, fick oxå lust att klippa mig nu! Kram Daniela

2007-08-26 @ 20:17:14
Postat av: angelica

skitsnyggt... jag ska oxå klippa mig snart, men vet inte riktigt hur... nåt åt din stil kanske. hoppas allt e bra... kram

2007-08-26 @ 21:46:04
Postat av: Jessica

väldigt fint. alltid snyggare med lite kortare hår. :)

2007-08-27 @ 14:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback