Kräftskiva

Igår hade vi kräftskiva tillsammans med Pernilla & Daniel..
Dom kom vid 19 tiden..
Åt lite kräftor fika lite och åt lite godis..
Hade en jättetrevlig kväll.. Skrattade så jag fick kramp i magen.. Kanske dags att  börja träna nu eftersom
jag tydligen inte kan skratta utan att få träningsvärk..haha..

Sitter ensam hemma nu med barnen..
Pierre är på tatueringsmässa i munchen bryggeriet..
Får se om han kommer hem med nåt roligt till barnen..

Sitter och pluggar nu.. massor att göra..Men det ska nog gå bra!!

Lägger in lite nya bilder

Pernilla,Pierre,Daniel ska precis hugga in på kräftorna

image310


Pierre o Daniel

image311


Jag & Pernilla

image312


Jag & Pernilla "låtsassover"

image313


Nyklippt Oliver

image314

Kommentarer
Postat av: Världens Bästa Moster

Stackars Mosters kille har ju inget hår kvar:-( Lille plutten...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback